Ciclismo in Italia - Reisverslagen van Sven Van Luijk - WaarBenJij.nu Ciclismo in Italia - Reisverslagen van Sven Van Luijk - WaarBenJij.nu

Ciclismo in Italia

Ik ben in Italië voor het fietsen en ik hoop hier een betere renner te worden. Daarnaast zou ik graag de taal willen leren. Het is een grote uitdaging, maar

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2014

Italiaans avontuur bijna voorbij!

11 September 2014

Terug naar Piels

31 Juli 2014

Een nieuwe ontdekking!

03 Juli 2014

Terug in Italia!!!

19 Mei 2014

De "echte" Italiaanse koersen!
Sven

De komende periode verblijf ik in Italië. Via deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden, ik merk namelijk dat jullie dat wel op prijs stellen. Vandaar dat ik een profiel heb aangemaakt hier. Ik wens jullie veel leesplezier en ik hoor ook graag hoe het in Nederland is, dus laat gerust een berichtje achter!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10935

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Ciclismo in Italia

Landen bezocht: