Terug naar Piels - Reisverslag uit Cuneo, Italië van Sven Luijk - WaarBenJij.nu Terug naar Piels - Reisverslag uit Cuneo, Italië van Sven Luijk - WaarBenJij.nu

Terug naar Piels

Blijf op de hoogte en volg Sven

11 September 2014 | Italië, Cuneo

Ciao amici e famiglia,

Het einde van het seizoen is in zicht, en dus werd het ook tijd om te gaan beslissen wat ik zou gaan doen in 2015. Uiteindelijk, jullie hebben dat misschien ook wel gehoord of gelezen heb ik weer een contract getekend bij mijn oude vertrouwde ploeg Jo Piels! Enorm blij om hier weer terug te keren, maar het was ook wel moeilijk om na een grandioos en bijzonder jaar hier straks weer te vertrekken. Ik heb in een relatief korte tijd toch veel nieuwe mensen leren kennen, waar ik een speciale band mee heb opgebouwd. Veel gelachen en enorm veel geleerd, wat betreft de taal, voeding en het koersen was het één grote leerschool. Toch kan ik zeggen dat ik het redelijk goed opgepikt heb allemaal en dat ik me aardig heb kunnen aanpassen aan de Italiaanse gewoonte en leefwijze (wat betreft het eten was dat totaal geen probleem;) ).

Vorige maand zijn me zussen ook op bezoek geweest hier in Italie en hebben we 5 leuke dagen gehad. Zijn ze ook een dagje meegeweest naar de koers en hebben ze zeker een beetje kunnen zien hoe ik hier de afgelopen maanden me heb vermaakt.
Ook heb ik weer de nodige wedstrijden in benen, maar je merkt hier toch wel dat het een stuk lastiger is om een heel jaar lang op topniveau te koersen. Je merkt gewoon dat het rijden van de vele zware koersen, de hitte tijdens de koersen etc. het herstellen hiervan een stuk minder snel gaat. Ik zit nog wel geregeld van voren in de uitslag/wedstrijd maar het gaat gewoon allemaal niet meer zo soepel en gemakkelijk als in de eerste 4 maanden van het seizoen. Nu nog een maand koersen (12 oktober) en dan zit het seizoen erop en keer ik weer terug naar Nederland.

Dit was het weer voor nu en waarschijnlijk wel een van de laatste berichtjes uit Sommariva Perno.

Arriverderci,
Sven

  • 11 September 2014 - 13:08

    Jan Blijleven:

    Succes het laatst deel van het seizoen.in iedergeval veel opgestoken van je uitstapje.tot later gr jan

  • 11 September 2014 - 13:43

    Marlene:

    Geniet van je laatste periode in dat prachtige fietsland. Vertrouw er maar op dat er heus wel weer een nieuwe uitdaging komt. Succes.

  • 11 September 2014 - 13:49

    Mariëtte En Joop:

    Inderdaad in de krant gelezen naar je terugkomt naar Jo Piels. Laat zij hier in Nederland maar zien wat je hebt opgestoken het afgelopen jaar in bella Italia. Tot ziens!

  • 13 Oktober 2014 - 21:09

    Trees:

    Hallo Sven,
    Van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag. Dat is nog eens wat anders om dat in Italië te vieren. Geniet er nog maar even van daar en van het mooie Rome. We zien je wel weer over een paar weken.
    Groetjes van Ben En Treesn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

De komende periode verblijf ik in Italië. Via deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden, ik merk namelijk dat jullie dat wel op prijs stellen. Vandaar dat ik een profiel heb aangemaakt hier. Ik wens jullie veel leesplezier en ik hoor ook graag hoe het in Nederland is, dus laat gerust een berichtje achter!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 10907

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Ciclismo in Italia

Landen bezocht: